shopping-bag Cosul de cumparaturi (0)
Item-uri: 0
Subtotal : 0,00 lei
Vedeti Cosul Verifica
KEYNOTE

Tiffany & Co. celebreaza puterea iubirii in noua sa campanie

Cea mai recenta campanie de publicitate a companiei Tiffany & Co. exploreaza tema “Believe In Love”, care onoreaza angajamentul in multele sale forme si prezinta o diversitate de cupluri reale. Aratand doar mainile in gesturi intime si personale care capteaza conexiunea emotionala a fiecarui cuplu, campania celebreaza legatura unica dintre doua persoane, asa cum descrie Reed Krakoff, Chief Artistic Officer la Tiffany & Co. “Fiind un brand care sarbatoreste iubirea adevarata in toate formele sale, Tiffany este o destinatie pentru simboluri iconice, identificabile ale angajamentului, dincolo de traditionalitate. Aceasta campanie celebreaza dragostea in stilul specific casei Tiffany.”

In ultimele doua sezoane, Tiffany & Co. a colaborat cu celebritati precum Lady Gaga, Janelle Monoe si Zoe Kravitz, pentru a combina idealurile muzicale ale culturii pop cu cele estetice ale Tiffany. Pentru campania din acest sezon, compania de lux a ales-o pe solista Alicia Keys, care interpreteaza o variant acapella a piesei “No One”.

“Dragostea si angajamentul sunt la fel de unice si individuale ca noi si fiecare relatie merită să fie recunoscuta si celebrata”, a declarat Alicia Keys. “Avem nevoie de mai multa dragoste decat oricand si sunt mandra sa-mi ofer vocea unui proiect asa frumos, care reflecta cu adevarat spiritul muzicii mele”.

Campania arata doar mainile si initialele fiecarui cuplu, identitatile lor urmand sa fie dezvaluite mai tarziu prin intermediul unui strat digital al campaniei, care va spune povestea fiecarui cuplu si va invita publicul sa interactioneze si sa impartaseasca viziunea proprie referitoare la iubirie.

Campania poate fi urmarita aici.

Fondata in New York in anul 1837, compania Tiffany & Co. detine mai mult de 300 de magazine in 28 de tari. Mai multe informatii puteti afla de pe website-ul oficial.

Lasa un raspuns

1 × five =