Social media este o sursa importanta de trafic pentru brandurile de lux
WorldWatchReport a dezvaluit faptul ca traficul provenit din social media indica una dintre cele mai mari intentii de cumparare, 13% din acest trafic rezultand in vizite catre magazinele online. Si acesta este doar inceputul; in ultimul an, traficul din social media a crescut cu un procent impresionant de 76%.
Ce impact are social media asupra vanzarilor din industria luxului?
Analiza noastra arata ca dintre toate canalele de comunicare utilizate de brandurile de lux, social media este una dintre cele mai importante surse de trafic la website-ul unui brand. WorldWatchReport indica faptul ca 13% din traficul website-urilor de pe platformele sociale navigheaza catre locatorul magazinului, dezvaluind intentia de a cumpara a oamenilor. Si acesta este doar inceputul. In ultimul an, traficul din social media a crescut cu un procent de aproximativ 76%.
In timp ce calitatea produselor si serviciilor este foarte ridicata, brandurile de lux au inca de lucrat atunci cand vine vorba de cresterea numarului de click-uri provenite de pe platformele de socializare pe care le primesc pe website-ul lor, in prezent acesta fiind de 6% din trafic, insa in crestere rapida datorita bugetelor sporite si investitiilor brandurilor in social media.
Pentru mai multe informatii referitoare la acest subiect, vizitati www.worldwatchreport.com
Sursa: www.luxurysociety.com