shopping-bag Cosul de cumparaturi (0)
Item-uri: 0
Subtotal : 0,00 lei
Vedeti Cosul Verifica
KEYNOTE

Jose Neves despre Farfetch: “Face parte din misiunea noastra sa ajutam comunitatea creativa locala”

In prezent, cea mai mare platforma online de fashion retail de lux din lume, Farfetch, a revolutionat experienta de shopping online de lux inca de la lansarea sa in anul 2008. Fondatorul brandului vorbeste despre planurile de expansiune agresiva din China si despre dorinta sa de a schimba fata industriei modei pentru consumatorii din intreaga lume.

Farfetch se afla in sectorul de retail online de lux de peste 10 ani. Cum s-a schimbat rolul si pozitionarea sa in timp?

Cand ne-am inceput activitatea in 2008, eram un designer de pantofi si un dezvoltator de software. Mi-a fost foarte clar faptul ca oamenii care iubesc moda nu aveau o platforma pentru a descoperi cei mai talentati designeri si cele mai frumoase boutique-uri din intreaga lume – aceasta fiind cu adevarat ideea din spatele brandului Farfetch inca din prima zi. Cred ca acest lucru nu s-a schimbat si inca o facem pentru dragostea pe care o purtam modei; creand o platforma care conecteaza boutique-uri si designeri din intreaga lume pentru clientii care iubesc moda. De asemenea, suntem foarte incantati sa fim prezenti in China.

Care este pozitionarea brandului Farfetch in China?

Suntem o destinatie de lux cu preturi complete, noi si in sezon, unde consumatorii chinezi pot gasi cele mai frumoase si la moda produse din intreaga lume. Deci, daca navigati pe Farfetch, ati putea sa va uitati la o geanta Prada care se afla in Los Angeles, o rochie Gucci care este prezenta intr-un magazin din New York sau o pereche de pantofi Ferragamo care sunt la Roma. Toate aceste produse sunt lansate recent și se vor vinde rapid. Cu ajutorul Farfetch le puteti obtine imediat. Vom ridica articolul respectiv de la magazinul din Roma, de exemplu, si il vom livra oriunde v-ati afla in China. Cea mai buna parte este ca Farfetch are grija de intregul proces pentru voi. Acest proces include plati, servicii pentru clienti, retururi gratuite, servicii VIP si servicii de concierge. Si sincer, acest lucru este unic, deoarece nicio alta companie din lume nu reuneste acest nivel de curatie si servicii pentru clienti in numele modei.

Cum intentionati sa faceti fata concurentei de pe alte piete de moda de lux din China?

China este o tara imensa. Este deja cea mai mare piata de comert online din lume, iar in curand va fi cea mai mare piata de comert online de lux din lume. Deci exista cu siguranta spatiu pentru mai mult de o platforma sau un jucator pe piata. Ceea ce ne diferentiaza este faptul ca avem cea mai mare selectie de produse de lux pe o singura platforma. Deci, in prezent, avem 1.500 de branduri in 880 de boutique-uri. De asemenea, nivelul serviciilor este fantastic. Cred ca aceste lucruri sunt deosebite fata de ceea ce se ofera in prezent pe piata.

Este restul lumii pregatit pentru brandurile chineze de lux?

Absolut. Exista o mare comunitate chineza in intreaga lume. Doar in SUA, aproape 10% dintre utilizatorii nostri sunt vorbitori de limba chineza, ceea ce este uimitor. SUA este o piata foarte mare pentru noi. La fel si Europa (cu studenti care studiaza in Franta, Marea Britanie sau Italia) si Australia. Cred ca restul lumii incepe sa recunoasca faptul ca designerii chinezi au evoluat foarte mult si ca in China exista designeri fantastici care sunt la fel de buni precum cei italieni, francezi sau americani. In general, cred ca oamenii recunosc ca exista talent si creativitate in intreaga lume, iar China este in plina expansiune cu tanara generatie de antreprenori si designeri care sunt foarte creativi.

Ce spera Farfetch sa realizeze in China?

Ne aflam in China de trei ani, dar ma simt ca si cum abia am inceput deoarece exista foarte multe oportunitati pe aceasta piata. Dorim sa ne concentram pe furnizarea celor mai bune servicii si produse pentru consumatorii chinezi de pretutindeni si sa dezvoltam brandul Farfetch in China. De asemenea, vrem sa ajutam designerii chinezi sa utilizeze platforma noastra pentru a vinde peste tot in lume. Vrem sa avem o comunitate creativa locala – acesta este etosul brandului Farfetch. Noi facem ceea ce facem pentru dragostea pe care o purtam modei. Ne iubim clientii, precum si designerii, boutique-urile si curatorii. Face parte din misiunea noastra sa ajutam comunitatea creativa locala sa utilizeze platforma noastra nu doar pentru a vinde in China, ci si pentru a vinde peste tot in lume.

Interviu realizat de catre Lydianne Yap pentru www.luxurysociety.com

Lasa un raspuns

three + 18 =