Brandul de lux La Perla a revenit in Romania
Producatorul italian de lux a revenit in Romania la sfarsitul anului trecut in boutique-ul situat pe Calea Victoriei nr. 63-81, in incinta hotelului Radisson Blu din Bucuresti. In Romania, brandul La Perla a intrat oficial in urma cu multi ani in sistem multibrand si chiar franciza, insa si-a incetat activitatea pentru o scurta perioada de timp. Avand ca adresabilitate in special persoanele cu venituri peste medie, marca La Perla se afla pentru a doua oara in capitala, interesul brandului pentru consumatorii romani reprezentand o adevarata provocare.
Magazinul gazduieste cele mai recente colectii semnate ale celebrului brand, realizate din materiale fine precum dantela si sifonul, cu broderii irezistibile. Evocând spiritul casei La Perla, fiecare piesa a colectiei este executata cu meticulozitate folosind o tehnica numita “antique frastaglio” ce necesita broderie cu mana.
Boutique-ul de 75 mp din centrul capitalei este amenajat in colaborare cu studioul de arhitectura Baciocchi Associati in stilul specific La Perla, cu elemente decorative in culori pastelate de lila si champagne, care sa puna in valoare colectiile expuse si sa evidentieze atentia la detaliile care fac din creatiile La Perla adevarate opere de arta.
Compania de lux a fost fondata in anul 1954 de catre Ada Mazotti, situandu-se de-a lungul anilor pe primul loc in lume in ceea ce inseamna lenjerie intima. In prezent, La Perla comercializeaza produse din categorii precum Ready-to-Wear pentru dame si barbati, lenjerie intima, costume de baie, accesorii (bijuterii, genti, ochelari de soare, parfum) si o colectie de imbracaminte pentru copii La Perla Baby.
In 2013, Societatea Scaglia a achiziționat La Perla contra unei sume de 69 de milioane de euro. În cadrul companiei, Scaglia a făcut investitii de 350 de milioane de euro. Astazi, La Perla detine 1.650 de angajați, din care 650 in Italia si 400 in Portugalia, o cifra de afaceri de 1.140 miliarde de euro si 160 de magazine monobrand distribuite in America, Asia, Europa si Orientul Mijlociu, inclusiv: 70 de boutique-uri in zone strategice precum Montenapoleone din Milano, Rodeo Drive din Los Angeles si Aoyama din Tokyo.
Evenimentul de lansare oficiala va avea loc la inceputul anului 2018 la care vor participa pesonalitati importante din industria modei de lux din Romania, dar si pasionati ai brandului La Perla.