Kate Hudson, în cea mai nouă campanie La Mer
Călătoria La Mer a început când fondatorul său, Dr. Max Huber, a suferit arsuri în timpul unui experiment eșuat. Atunci s-a hotărât să își creeze propriul destin. Fizician în timpul zilei, astronom și visător în timpul nopții, el a căutat să elibereze puterea vindecătoare a mării pe care o iubea atât de mult. Inspirat de lumea oceanului, Huber a fermentat alge marine, bogate în substanțe nutritive, alături de alte ingrediente naturale. După 12 ani și 6000 de experimente s-a născut Crème de la Mer – și pielea lui Huber s-a refăcut vizibil.
La Mer a ajutat în tot acest timp pielea să se transforme. Pentru a sărbători această moștenire, marca de produse de lux pentru îngrijirea pielii inițiază “Moduri de a iubi La Mer”, o campanie digitală globală care personifică versatilitatea și calitățile cremelor sale hidratante reprezentative.
Formată din cinci scurtmetraje, campania “Moduri de a iubi La Mer” a fost concepută ca o odisee de vis prin tărâmurile mărcii iubite în toată lumea pentru energiile ei vindecătoare. În centrul campaniei se află actrița și femeia de afaceri Kate Hudson, fidelă de o viață produselor La Mer.
“Îmi amintesc când mama mi-a făcut cadou Crème de la Mer de Crăciun, pe când eram abia o adolescentă”, își amintește Kate Hudson. “Am știut imediat că este o schimbare uriașă față de ceea ce foloseam eu pentru tenul meu – și m-a prins pentru totdeauna.” Și – la fel ca La Mer, vedeta are o pasiune pentru ocean. “Întotdeauna am avut o conexiune profundă cu oceanul. Este o forță atât de puternică și e mereu acolo pentru noi, orice s-ar întâmpla.”
Campania este creată în jurul proprietăților legendare de vindecare a pielii pe care le au produsele mărcii, dedicând fiecare film câte unui avantaj pentru care sunt cunoscute cremele hidratante La Mer – Intens, Răcoritor, Echilibrat, Pur și Delicat. Fiecare film a fost filmat în Islanda, locație aleasă pentru peisajele sale acvatice uluitoare, presărate cu cascade, băi minerale, lacuri, oceane și ghețari.
Filmate de cineastul francez Loren Denis, un preferat al lui Hudson, filmele o prezintă pe Kate Hudson, vedeta premiată, în momente de solitudine, lângă apă, reflectând la adorația și la conexiunea ei profundă cu marca. Aceste momente de contemplare se desfășoară ca o poveste de dragoste în cinci părți.
În esență, spectatorul va avea parte de un nou punct de vedere asupra La Mer, un punct de vedere pe care îl va simți ca fiind doar al său.
Campania se lansează cu ultimul erou al gamei La Mer în domeniul hidratării: The Moisturizing Gel Creme. O formulă plină de prospețime, ușoară, care liniștește și calmează tenul, noua cremă oferă o hidratare vindecătoare, alături de energiile regeneratoare ale faimoasei Miracle Broth, ingredient bogat în substanțe nutritive care stă la baza tuturor produselor La Mer.
Sursa: www.alistmagazine.ro