Gucci sporeste cresterea vanzarilor pentru Kering
Kering se bucura de cel mai profitabil an de pana acum, in timp ce Gucci a incheiat anul 2017 cu o crestere semnificativa a vanzarilor.
Creatiile pline de paiete si cristale ale lui Alessandro Michele, designerul Gucci, continua sa faca valva in randul consumatorilor de lux.
Casa de moda italiana a incheiat anul trecut cu o crestere semnificativa a vanzarilor, care au crescut cu 45% in al patrulea trimestru, a afirmat proprietarul grupului Kering intr-un interviu, ajutand compania de la Paris sa inregistreze cel mai profitabil an al sau de pana acum.
Consumatorii din categoria millennials s-au aflat in topul celor care au contribuit la aceasta crestere, mai exact numarul clientilor cu varste sub 35 de ani inregistrand o crestere de 85% anul trecut, potrivit agentiei de consultanta Bain & Co. Profitul operational recurent a crescut cu 56% anul trecut la 2,95 miliarde de euro ca urmare a faptului ca Saint Laurent si Balenciaga, alte doua marci detinute de Kering, s-au alaturat Gucci in procesul de rebranding si orientare catre publicul tanar.
“Avem o noua generatie de designeri care au o viziune la nivel global”, a declarat Jean-Marc Duplaix, Chief Financial Officer la Kering, in cadrul unei conferinte cu reporterii.
Gucci a atras consumatorii tineri prin colaborarile cu influencerii de pe reteaua de socializare Instagram si prin evenimentele pop-up speciale in care acestia aveau posibilitatea sa-si personalizeze gentile cu motive florale. Balenciaga a continuat sa promoveze hanoracurile imprimate cu logo-urile companiei si incaltamintea tip soseta, in timp ce Saint Laurent a pus in scena un spectacol impresionant in cadrul Paris Fashion Week, prezentand cizme peste genunchi cu pene si jachete stralucitoare.
Luna trecuta, grupul Kering a facut un pas important catre indeplinirea obiectivului sau de a deveni un jucator important pe piata modei de lux atunci cand a propus transferarea a 70% din actiunile marcii germane de sport Puma catre investitorii sai.