Cele mai creative campanii publicitare din industria luxului in 2017
Marcile de lux au folosit tehnologii inovatoare noi si tactici de marketing de moda veche pentru a crea unele dintre cele mai bune campanii publicitare ale anului.
In ultimul an, brandurile au fost nevoite sa-si adapteze strategiile ca urmare a schimbarilor drastice din peisajului lumii advertising-ului.
Datorita blocarii anunturilor, masurilor anti-directionare introduse de platforme importante precum Google si Apple si noii tehnologii de publicitate care devine disponibila in mod regulat, domeniul advertising-ului se schimba rapid. Insa unele marci de lux s-au facut remarcate cu aceasta ocazie folosind tehnologia inovatoare noua si marketing-ul de moda veche pentru a crea unele dintre cele mai bune campanii publicitare ale anului.
Iata cateva dintre cele mai creative campanii publicitare din anul 2017, in ordine alfabetica:
Compania de lux Bvlgari a experimentat viata de noapte italiana, cu ocazia lansarii celui mai recent parfum din seria Goldea prin intermediul interactiunii digitale.
Pentru a ura bun venit recent lansatului Goldea The Roman Night in colectia Goldea, Bvlgari a creat o poveste narativa si cateva caracteristici interactive pentru a transpune consumatorii in Orasul Etern dupa lasarea intunericului. Deoarece campaniile digitale nu pot oferi inca arome atunci cand vine vorba de experientele online, comerciantii de parfumuri trebuie sa isi aleaga foarte bine modalitatile prin care doresc sa transmita consumatorului cum miroase parfumul promovat si cum il face pe acesta sa se simta atunci cand il poarta.
Marca de lux Cartier a reinterpretat colectia clasica Juste un Clou, adaptand-o pentru epoca moderna prin intermediul unor ad-uri care aduc stilul anilor 1970 in secolul XXI.
Colectia este alcatuita dintr-o serie de coliere, bratari, inele si alte piese asortate, toate realizate sub forma unui cui indoit. Seria de videoclipuri care insotesc ad-urile folosesc imagini din secolul XXI pentru a consolida abordarea modernista a colectiei.
Casa de moda italiana Gucci si-a prezentat cele mai recente creatii cu ajutorul artei fanteziste.
Pentru Primavara/Vara anului 2018, Gucci continua colaborarea cu artistul Ignasi Monreal, in scopul de a-si prezenta cele mai recente creatii in stilul fotorealist specific lui Monreal. In timp ce ilustratia de moda a cunoscut o renastere in ultimii ani in ceea ce priveste popularitatea, formatul este inca destul de neobisnuit pentru a diferentia marcile din punct de vedere vizual.
Marca britanica de incaltaminte de lux Jimmy Choo a dat startul campaniei de marketing pentru colectia sa din 2018, cu un interviu detaliat si un scurtmetraj cu ambasadoarea marcii, topmodelul Cara Delevingne.
Filmul de scurt metraj, intitulat “Shimmer in the Dark”, o urmareste pe Delevingne pe parcursul unei nopti in oras acompaniata de perechea sa preferata de pantofi Jimmy Choo. Scurtmetrajul este completat de un interviu cu topmodelul, care discuta despre stilul vestimentar personal, dar si despre atitudinea sa privind androginia si diferentele dintre sexe.
Click aici pentru a viziona videoclipul.
Producatorul japonez de bijuterii Mikimoto si-a impartasit “perlele de intelepciune” printr-o serie de videoclipuri care evidentiaza originalitatea si perspectiva a sapte femei influente.
Mikimoto, care este specializat in perlele de cultura, a scris scenariul campaniei “Pearls of Wisdom” in jurul ideii ca eleganta calitatii si atemporalitatii nu numai ca defineste bijutierul, ci si femeile care ii achizitioneaza si poarta creatiile. Fiecare femeie prezentata in campanie va reflecta asupra propriilor “perle de intelepciune”, trecand in revista realizari personale si experiente de viata.