shopping-bag Cosul de cumparaturi (0)
Item-uri: 0
Subtotal : 0,00 lei
Vedeti Cosul Verifica
KEYNOTE

Luxul in social media

Social media reprezinta o mina de aur pentru brandurile de lux si nu numai, care doresc sa-si consolideze imaginea pe piata pe care activeaza, sa interactioneze cu proprii consumatori sau sa-si promoveze produsele si serviciile.

Potrivit unui studiu realizat de catre agentia digitala Blackstone, 75% dintre consumatorii de produse si servicii de lux sunt prezenti in social media. Asadar, toti jucatorii importanti din industria de lux s-au adaptat acestui curent si cauta noi modalitati de a interactiona cu clientii si de a-i invita in universul lor.

Pe de alta parte, un studiu realizat de catre agentia de marketing Barkley a aratat ca publicul tanar, reprezentat prin consumatorii cu varste cuprinse intre 16 si 34 de ani, este cel care interactioneaza cel mai des cu brandurile prezente in social media. Conform aceluiasi studiu, tinerii consumatori admit ca apreciaza mai mult brandurile prezente pe platforme de socializare precum Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Pinterest sau LinkedIn. Acestia isi doresc sa vada in mod constant continut de calitate atat pe site-ul companiei, cat si in social media.

Dintre toate platformele de socializare, Instagram a contribuit cel mai mult la cresterea popularitatii in social media atat a brandurilor premium, cat si a celor de tip mass market, fiind urmata de YouTube, Facebook, Twitter, si Pinterest.

Lasa un raspuns

seventeen − 7 =