shopping-bag Cosul de cumparaturi (0)
Item-uri: 0
Subtotal : 0,00 lei
Vedeti Cosul Verifica
KEYNOTE

Diferenta dintre generatii pe piata de lux

Millennials si Generatia Z vor reprezenta 45% din piata de lux pana in anul 2025, insa valorile si obiceiurile lor cand vine vorba de cheltuieli sunt in contradictie cu modelele de afaceri ale multor branduri traditionale.

Milano, Italia – Se asteapta ca piata bunurilor de lux sa isi revina in acest an ca urmare a cheltuielilor interne din China si a turismului din Europa, potrivit celui mai recent studiu realizat de Bain & Co., realizat in colaborare cu Fondazione Altagamma.

In timp ce vanzarile de bunuri de lux au scazut anul trecut la 249 miliarde de euro (280 miliarde dolari), de la 251 miliarde de euro in 2015, cheltuielile sunt asteptate sa creasca cu 2-4% in acest an. In urmatorii trei ani, Bain & Co. prognozeaza ca millennials si Generatia Z vor spori valoarea pietei bunurilor de lux pana la 290 miliarde de euro, acest fapt reprezentand o provocare pentru multe branduri intrucat modelele de afaceri traditionale nu se potrivesc cu valorile si asteptarile millennials si ale Generatiei Z.

In trecut, obiectivul brandurilor de lux a fost acela de a crea un produs superior care incapsuleaza idealurile de exclusivitate si aspiratie ale consumatorilor. Acum, brandurile trebuie sa ia in considerare valorile generatiilor mai tinere.
“Este prima generatie cu comportamente si atitudini radical diferite fata de toate generatiile de dinainte”, spune Federica Levato, co-autor al studiului. “Aceasta generatie influenteaza puternic modul in care celelalte generatii abordeaza consumul de produse si servicii de lux”, adauga Levato.

Millennials pun mare pret pe transparenta serviciilor si isi doresc ca prin achizitionarea unui produs de lux sa traiasca povestea brandului.
Rebecca Robins, co-autor al cartii “Meta-Luxury” si Director General la agentia de branding Interbrand, afirma ca brandurile care sunt cel mai bine plasate in economia millennials sunt cele cu un punct de vedere puternic si distinct, mentionand Gucci si Dior drept exemple pozitive.

Lasa un raspuns

one + six =